beAbetterMe

Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

#aldrigvila #minresaräknas

Av Amanda - 1 juli 2013 07:12

Det känns som om att träna har blivit ett sätt att få uppmärksamhet.. Speciellt på instagram.. Kan inte människor gå till gymmet utan att tala om det för resten av världen?!
Denna blogg är som ni vet till för mig själv i största syfte, jag vill se min resa men vill ingen läsa bloggen så behöver man inte.. Jag kommer aldrig att ens försöka annonsera om den på Facebook eller instagram, jag kommer aldrig lägga ut tonvis med träningsbilder (bara en massa tjat tjat och tjat) på dem heller.. Jag ska inte säga att jag aldrig någonsin kommer lägga ut en bild men jag kommer absolut inte bomba internet som vissa andra personer (utan att nämna några namn)!!
Vill man träna så fine!!, men jag avskyr att gå in på dem sajterna och se femtioåtta jävla uppdateringar om att träna.. För mig har man då tappat anledningen till varför man tränar och gör det bara för att bli känd eller omtalad..
Därför avskyr jag även hastags som #aldrigvila #minresaräknas #icaniwill osv.. Tjat tjat tjat.. Träna för att du vill träna, för att du mår bra av det, inte för att få din uppmärksamhet (mediahoe)!!!!

// (En riktig bitterfitta som kan träna utan att hela världen behöver veta något..)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 29 september 2013 19:42


Jag har alltid pratat fort, oftast när jag är nervös eller uppspelt och då börjar jag stamma. Eller inte riktigt stamma men jag snubblar på orden och på vissa uttal.. Så frustrerande!! Hur slutar man hålla på så? Det är inte kul, det stör mig oc...

Av Amanda - 28 september 2013 20:21

Det värsta jag vet är när en av ens bästa vänner börjar frysa ute dig. Att du inte längre är välkommen i snacket, och det jag är expert att göra är jag vänder det mot mig själv och kollar vad det du gör fel. Men denna gång känner jag att det bara har...

Av Amanda - 23 september 2013 14:15

Jag hade en vän.. Med betoning på hade.. Jag hade varit vän med henne sedan vi var småbarn, sedan träffade hon en kille.. Och det tog slut, jag fanns där för henne, hon träffade en ny (som aldrig ville lära känna hennes vänner) sedan tog det slut, ...

Av Amanda - 15 september 2013 22:50

Spelade fotbollsmatch idag, mot gick väl sådär för mig, hade så mkt mer att ge än vad jag fick chansen att göra innarönn liten tjej pajade vadmuskeln (en lite vadkaka bara) men ändå hemskt!  sedan var det dags för ledarmöte för mitt handbollslag :)...

..

Av Amanda - 13 september 2013 20:35


Hur kan man vara i ett rum fullt med människor och känna sig helt ensam? En väldigt skum känsla ...

Ovido - Quiz & Flashcards