beAbetterMe

Alla inlägg under juni 2013

Av Amanda - 25 juni 2013 12:22

Har nu gått ner 8,7 kg (mitt första delmål), nästan hälften av vad jag ska ner. Så jäkla stolt över mig själv!! Har ca 10 kg kvar dock till min absoluta målvikt men jag har nått mitt andra delmål om ca 5 kg så jag har inte så jäkla långt kvar!!!
Det enda du behöver för att lyckas är viljan, har du viljan kommer motivationen efter det!!

Av Amanda - 25 juni 2013 12:12

Ligger nu i solen innan lite jobb med en fågel som har hittat sin absolut högsta ton..! Varför tvingas man jobba när det är fint väder?! Surt.. Jobbar iaf till tio så hinner inte träna idag :( men spelade match igår och har match imorgon så det kanske är bra med en vilodag :)
Nu ska jag vända upp ansiktet mot solen (kan ju inte vara den vitaste på stranden, när det väl händer :p)
Puss&kram

Av Amanda - 4 juni 2013 23:32

Idag har jag verkligen insett hur mycket jag älskar mina vänner. Hur de ställer upp för mig. Jag vet inte hur många gånger jag vill ge upp men de hjälper mig upp igen. Utan dem skulle jag nog inte sitta här idag. Jag skulle aldrig ha orkat. Länge trodde jag att det var i skolan jag kunna slappna av men jag har nu insett att det är där mina vänner är som jag mår som bäst!
Så tack, för att ni varje gång jag faller finns där för att hjälpa mig upp!
Jag älskar er! <3

Ovido - Quiz & Flashcards