beAbetterMe

Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda - 31 augusti 2013 18:33

Av Amanda - 31 augusti 2013 18:22

 

Började grina alldeles nyss.. Insåg att min lilla älskling är tio år och han kommer inte leva lika länge som mig.. Jag har alltid vetat att en hund inte blir så gammal men jag trodde inte att det skulle gå så fort.. Tårarna bara rinner, jag börjar få panik av den obestämda tid vi har tillsammans. Han är dock en gammal gubbe och jag vet att det kan gå fort men jag vill inte att min ögonsten ska försvinna.. Han har alltid funnits där och jag vill verkligen inte ens tänka bli utan honom.. Vad som än händer i frametoden så kommer jag alltid älska dig och jag vill alltid att du ska må så bra som du bara kan. 

(Han är inte sjuk eller så nu men jag kom och tänka på hur gammal han är och hur snabbt det kan gå, fick panik) 

Av Amanda - 28 augusti 2013 18:30

Dags att vinna stora summor pengar!! Årets sista bingo.. Känns lite ledsamt :( vad ska jag nu göra på onsdagskvällarna?? :( men nästa år då är det dags igen!!, på kärt återseende :)

Av Amanda - 28 augusti 2013 08:33

Är så taggad på massagen jag ska få ikväll!! Helkropps.. Kan ju inte bli bättre :) sitter på jobbet och har en stor nedräkning tills jag får sluta :) efter massagen ska jag spela säsongens sista tutbingo :D en perfekt dag med andra ord!!

Ovido - Quiz & Flashcards