beAbetterMe

Direktlänk till inlägg 1 april 2013

tron på mänskligheten börjar sjunka

Av Amanda - 1 april 2013 23:17

Asså människor, vad fan håller vi på med? Jag blir så lack, kan man inte bara få leva sitt liv utan problem. 

Jag vill så jättegärna vara liten igen, det största problemet var att kritan gick av. 

ÅÅH håller på att lacka ur helt snart!, tur att jag har lite träning kvar att göra, finns inge bättre än att ta ut all aggreation på fysiskt arbete. Så nu jäklar! 

Just nu känner jag att jag inte kan fokusera på mitt liv om jag inte slutar umgås med människor som drar ner mig, så nu bryter jag nästan all kontakt med dem som förstör mitt humör och trycker ner mig. 

Ingen ska nu få trycka ner mig eller se ned på mig för de är inte värda min vänskap eller min energi.


(förlåt för ett bittert inlägg, kände att det kanske var dags att få ett slut på det negativa)

Så låt INGEN göra dig sämre än vad du egentligen är, det är bara du som kan bestämma hur långt du vill gå!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 29 september 2013 19:42


Jag har alltid pratat fort, oftast när jag är nervös eller uppspelt och då börjar jag stamma. Eller inte riktigt stamma men jag snubblar på orden och på vissa uttal.. Så frustrerande!! Hur slutar man hålla på så? Det är inte kul, det stör mig oc...

Av Amanda - 28 september 2013 20:21

Det värsta jag vet är när en av ens bästa vänner börjar frysa ute dig. Att du inte längre är välkommen i snacket, och det jag är expert att göra är jag vänder det mot mig själv och kollar vad det du gör fel. Men denna gång känner jag att det bara har...

Av Amanda - 23 september 2013 14:15

Jag hade en vän.. Med betoning på hade.. Jag hade varit vän med henne sedan vi var småbarn, sedan träffade hon en kille.. Och det tog slut, jag fanns där för henne, hon träffade en ny (som aldrig ville lära känna hennes vänner) sedan tog det slut, ...

Av Amanda - 15 september 2013 22:50

Spelade fotbollsmatch idag, mot gick väl sådär för mig, hade så mkt mer att ge än vad jag fick chansen att göra innarönn liten tjej pajade vadmuskeln (en lite vadkaka bara) men ändå hemskt!  sedan var det dags för ledarmöte för mitt handbollslag :)...

..

Av Amanda - 13 september 2013 20:35


Hur kan man vara i ett rum fullt med människor och känna sig helt ensam? En väldigt skum känsla ...

Ovido - Quiz & Flashcards