beAbetterMe

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Amanda - 30 mars 2013 18:00

 

You got to keep on working, even when it's hard!

Av Amanda - 30 mars 2013 15:33

Självklart är det typsikt att jag ska få problem att logga in på bloggen. Det händer liksom alltid mig något -.-

men nu är jag iaf back on track! 

jag vet inte vad jag ska skriva mer om, sprang i tisdags senast och gymmade på onsdag morgon och sedan var jag tvungen att plugga till mitt naturkunskapsprov. tänkte verkligen ta tag med träningen på riktigt nu på påsklovet då jag kan träna utan att ha något jag måste göra men tydligen så var det min tur att bli sjuk (förkyld) så det har inte blivit så.. :( 

Har även fuskat med maten nu när det är påsk då jag åt lite för mkt av allt. INTE BRA AMANDA! 

Men ikväll känner jag mig i alla fall frisk nog att gå ut och träffa mina underbara vänner.   Och kanske en som jag hoppats att få träffa på länge      
Jag vet man ska inte dricka när man ligger i träning, men bara för att jag vill bli mer självsäker och gå ner i vikt så betyder inte att jag vill sluta leva mitt liv med mina vänner. 

imorgon blir det i alla fall en tur på elljusspåret :)

HA EN UNDERBAR PÅSK! 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards