beAbetterMe

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Amanda - 31 mars 2013 16:15

Om du har någon träning eller övning som du tycker jag bör testa, hör av dig (kommentera eller maila amanda_94_p@hotmail.com) 

Skulle vara jätteglad över Din hjälp!

 

Av Amanda - 31 mars 2013 15:00

I väntan på att få massage så ligger jag och pluggar i vår solen med en god vän! 

har så mycket med skolan så jag kan ju försöka att göra klart allting nu under lovet så jag kan fokusera på skolan till 100% lite jobbigt att ha skolarbeten både hemma och i skolan som måste göras! så nu pluggar jag undan så mycket jag kan! :) 

 

Av Amanda - 31 mars 2013 13:00

Fick en underbar smäll igår på krogen att jag nu inte kan stå upp, och nacken gör så fruktansvärt ont :( jag mår illa när jag vrider på nacken så nu blev det ingen träning dig :( fy fan vad jag hatar dig ditt lilla jävla flodhäst!!!!
Så jag spenderar väl tiden i sängen tills jag får gå upp till en kompis (utbildad massör) och få en välbehövlig massage :)
Vi hörs! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards